Przejdź do wersji zoptymalizowanej dla osób niewidzących i słabowidzących
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do menu górnego
Przejdź do treści głównej
Przejdź do menu prawego
Przejdź do mapy serwisu
Przejdź do stopki
Polski
English
Deutsch
Znajdujesz się w: Strona główna / Aktualności
Wydrukuj stronę Poleć znajomemu
x

Zapraszam do obejrzenia strony
Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Krajeńskich 1. w województwie i 26. w kraju!, artykuł 209 - Aktualności - Starostwo Powiatowe w Strzelcach Krajeńskich.

 

Pobierz PDF

Aktualności

 
2016-10-21

Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Krajeńskich 1. w województwie i 26. w kraju!


Minister Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przyznał Powiatowemu Urzędowi Pracy w Strzelcach Krajeńskich środki Funduszu Pracy na finansowanie kosztów nagród specjalnych oraz składek na ubezpieczenia społeczne pracowników urzędu.

Nagrody specjalne przyznano tylko 170 powiatowym urzędom pracy spośród 323 urzędów, które złożyły wnioski o przyznanie środków Funduszu Pracy na ten cel. Nagrody zostały przyznane urzędom, które uzyskały najlepsze za 2015 rok wskaźniki efektywności kosztowej i zatrudnieniowej podstawowych form aktywizacji zawodowej.

Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Kraj. uzyskał łącznie 2.466,50 punktów za spełnienie kryteriów oceny ubiegania się o dane środki, w związku z tym zajął w rankingu powiatowych urzędów pracy, którym przyznano nagrody specjalne 26 miejsce w kraju oraz 1 miejsce w województwie lubuskim.

 

Serdecznie gratulujemy!

Beata Gajowczyk
 
  • Lubuski Fundusz Pożyczkowy
  • Lubuski Urząd Wojewódzki
  • Lubuskie Warte zachodu
  • Służba Celna
  • Szwajcarsko-Polski Program Współpracy
  • Zachodnia Izba Przemysłowo-Handlowa

projekt i hosting: INTERmedi@ zarządzane przez: CMS - SPI
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.